براساس دستور موقت، دیدارهای خانگی تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین اتفاقات ورزشگاه فولادشهر و جنجال‌های دیدار سپاهان با ملوان ادامه دارد. پس از خبر دردناک و ناراحت‌کننده درگذشت یک هوادار انزلی‌چی در این مسابقه، حالا یک هوادار دیگر در سمت مقابل خبرساز شده است.

فصل قبل بود که در جریان دیدار سپاهان و پرسپولیس، ویدیویی جنجالی از سوی یکی از هواداران تیم اصفهانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر گردید که وی جملات زشتی را خطاب به هواداران زن پرسپولیسی به زبان آورد.

اظهارات این هوادار پا به سن گذاشته، بسیار جنجالی از آب درآمد و فدراسیون فوتبال هم ضمن محرومیت ۱۰ ساله این هوادار هتاک از ورود به هر استادیوم و مکان ورزشی، اعلام کرد که دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در تهران و اصفهان، فقط با حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

در جریان دیدار سپاهان و ملوان بود که با وجود محرومیت 10 ساله این هوادار، او در استادیوم دیده شد. ویدیوی این هوادار جنجالی، مجدداً در فضای مجازی منتشر شد که کمیته انضباطی نیز در همین خصوص دستور موقتی صادر کرد.

براین اساس و طبق حکمی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر کرده، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد.

همچنین براساس دستور موقت، دیدارهای خانگی تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که نخستین بازی خانگی سپاهان در تاریخ 6 مهر و برابر تراکتور خواهد بود که باید دید کمیته انضباطی روی حکم شبانه خود خواهد ماند و این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود یا خیر.

کد خبر 881055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha